Szabadkőművességgel kapcsolatos programok naptára

Programok listája

Keresés szabadkőműves lapokban

2007. május 15., kedd

Rádió - Vitál: Toll a fülbe, Szabad-e kőművesnek lenni?

Toll a fülbe, Szabad-e kőművesnek lenni?
Vendég: Jászberényi József, a KELET főszerkesztője
Szecsődy Péter műsora

2007.05.15. kedd 18.00-20.00 Szabad-e kőművesnek lenni?

Meghallgatás:
http://www.vitalradio.hu//index.php?option=com_content&task=view&id=807&Itemid=76

"2000 és 2003 között az MTA Irodalomtudományi Intézetének 19. századi osztályán voltam tudományos munkatárs, s közben 2001. novemberében sikeresen megvédtem disszertációmat és eredményes szigorlatot tettem (min. summa cum laude). 2002 tavaszán kaptam meg a Kelet című szabadkőműves folyóirat főszerkesztői megbízását, amelyet ma is ellátok. Ez a lap jelenleg Magyarország egyetlen szabadkőműves folyóirata. Az Irodalomtudományi Intézetben elsősorban Kölcsey bölcseleti írásainak sajtó alá rendezésén dolgoztam."

Nincsenek megjegyzések:

Népszerű programok

Blogarchívum